RUGĂCIUNI DE ELIBERARE ŞI DE VINDECARE


 

 

ŞI ORICE VEŢI CERE…


„Şi orice veţi cere întru numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl întru Fiul. Dacă veţi cere ceva în numele Meu, EU voi face”.
Ioan 14, 13–14

„Şi Eu zic vouă: Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide. Că oricine cere, primeşte; şi cel ce caută, găseşte, şi celui care bate i se va deschide. Şi care tată dintre voi, dacă îi va cere fiul pâine, oare, îi va da piatră? Sau dacă îi va cere peşte, oare îi va da, în loc de peşte, şarpe? Sau dacă-i va cere un ou, îi va da scorpie? Deci dacă voi, răi fiind, ştiţi să daţi fiilor voştri daruri bune, cu cât mai mult Tatăl vostru Cel din ceruri va da Duh Sfânt celor care Îl cer de la El!”. 
Luca 11, 9–13



 „Iar celor ce vor crede, le vor urma aceste semne: în numele Meu, demoni vor izgoni, în limbi noi vor grăi, şerpi vor lua în mână şi chiar ceva dătător de moarte de vor bea nu-i va vătăma, peste cei bolnavi îşi vor pune mâinile şi se vor face sănătoşi”.
Marcu 16, 17–18

„Christos Isus, care Dumnezeu fiind în chip, n-a socotit o ştirbire a fi El întocmai cu Dumnezeu, ci S-a deşertat pe Sine, chip de rob luând, făcându-Se asemenea oamenilor, şi la înfăţişare aflându-Se ca un om, S-a smerit pe Sine, ascultător făcându-se până la moarte, şi încă moarte de cruce. Pentru aceea, şi Dumnezeu L-a preaînălţat şi I-a dăruit Lui nume, care este mai presus de orice nume; ca întru numele lui Isus tot genunchiul să se plece, al celor cereşti şi al celor pământeşti şi al celor de dedesubt. Şi să mărturisească toată limba că Domn este Isus Christos, întru slava lui Dumnezeu–Tatăl.”
Filipeni 2, 6–11

 

 

PENTRU ELIBERAREA ŞI VINDECAREA SUFLETULUI

 

 

DUHUL DOMNULUI


Duhul Domnului, Duhul lui Dumnezeu, Tată, Fiule şi Duhule Sfânt, Preasfântă Treime, Fecioară Neprihănită, îngeri, arhangheli şi sfinţi ai Cerului, coborâţi asupra mea.
Preface-mă, Doamne, plămădeşte-mă, umple-mă de Tine, foloseşte-mă.
Alungă de la mine toate puterile răului, nimiceşte-le, distruge-le, pentru ca eu să trăiesc cuvincios şi să săvârşesc binele.
Alungă de la mine farmecele, vrăjile, magia de orice fel, liturghiile negre, făcăturile, legăturile, blestemele, deochiul; îmbolnăvirile diavoleşti, posesiile demonice, obsesiile diabolice; tot ceea ce este rău, păcatul, invidia, gelozia, perfidia; bolile fizice, psihice, morale, spirituale, diabolice.
Arde toate aceste rele în Infern, pentru ca să nu mă mai atingă nici pe mine şi nici pe o altă făptură din lume.
Fie ca întru Dumnezeu Atotputernicul, în Numele lui Isus Christos Mântuitorul, prin mijlocirea Fecioarei Neprihănite, să vi se poruncească, vouă, tuturor duhurilor necurate, tuturor prezenţelor care mă asupriţi, să plecaţi de la mine imediat, să mă lăsaţi pentru totdeauna şi să mergeţi în Infernul veşnic, înlănţuiţi de Sf. Mihail Arhanghelul, de Sf. Arhanghel Gabriel, de Sfântul Arhanghel Rafael, de îngerii noştri păzitori, zdrobiţi de călcâiul Preasfintei şi Neprihănitei Fecioare Maria. Amin.
 
 
CĂTRE ISUS MÂNTUITORUL

O, Isuse Mântuitorule,
Domnul meu şi Dumnezeul meu, Dumnezeul meu şi Viaţa mea,
Care prin Sacrificiul Crucii
ne-ai răscumpărat
şi ai nimicit puterea satanei,
Te rog să mă eliberezi
de orice prezenţă nefastă
şi de orice influenţă a celui rău.
Ţi-o cer în Numele Tău;
Ţi-o cer pentru Rănile Tale;
Ţi-o cer pentru Sângele Tău;
Ţi-o cer pentru Crucea Ta;
Ţi-o cer prin mijlocirea Neprihănitei
şi Îndureratei Fecioare Maria.
Sângele şi Apa
care izvorăsc din Coasta Ta
să se reverse asupra mea şi să mă curăţe, să mă elibereze, să mă vindece. Amin.
 
 
RUGĂCIUNE DE ELIBERARE

O, Doamne, mare eşti Tu,
Dumnezeu eşti Tu, Tată eşti Tu;
noi Te rugăm, prin mijlocirea
şi cu ajutorul Sfinţilor Arhangheli Mihail, Rafael, Gabriel, ca fraţii şi surorile noastre să fie eliberaţi de răul ce i-a robit.
De îngrijorare, de tristeţe, de obsesii,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
De ură, de patimi, de invidie,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
De gânduri de gelozie, de furie, de moarte,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
De orice gând de sinucidere ori de avort,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
De orice formă de sexualitate rea,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
De dezbinarea familiei, de orice prietenie rea,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
De orice fel de farmece, de făcătură, de vrăjitorie şi de orice rău ascuns,
Te rugăm, eliberează-ne, Doamne!
Domnului să ne rugăm!
O, Doamne, care ai zis: „Pace vă las vouă, pacea Mea o dau vouă”, prin mijlocirea Fecioarei Maria, dăruieşte-ne eliberarea de orice blestem, precum şi bucuria veşnică în Pacea Ta.
Pentru Christos, Domnul nostru. Amin.
  

SUFLETUL LUI CHRISTOS

Sufletul lui Christos, sfinţeşte-mă!
Trupul lui Christos, mântuieşte-mă!
Sângele lui Christos, aprinde-mă de dragoste!
Apa Coastei lui Christos, spală-mă!
Patima lui Christos, întăreşte-mă!
[Moartea lui Christos, însufleţeşte-mă!]
O, Bune Isuse, ascultă-mă!
În Rănile Tale, ascunde-mă!
Nu îngădui să mă despart de Tine!
De vrăjmaşul cel rău, apără-mă!
În ceasul morţii mele, cheamă-mă
Şi porunceşte să vin la Tine,
Ca să Te laud cu Sfinţii Tăi
În vecii vecilor. Amin.


RUGĂCIUNI
PENTRU BINECUVÂNTAREA
SAU ELIBERAREA CASELOR,
A LOCURILOR DE MUNCĂ,
A TERENURILOR

O, Tată, binevoieşte a ne cerceta casa noastră (magazinul, biroul …) şi a ţine departe uneltirile duşmanului; să vină sfinţii îngeri să ne păzească în pace şi Binecuvântarea Ta să rămână mereu cu noi.
Prin Christos, Domnul nostru. Amin.
Doamne, Isuse Christoase, Care ai poruncit apostolilor Tăi să cheme pacea asupra acelora care locuiau în casele în care au fost primiţi, sfinţeşte, Te rugăm, această casă întru rugăciunea noastră credincioasă.
Revarsă asupra ei Binecuvântările Tale şi belşugul Păcii Tale. Să ajungă la ea Mântuirea aşa cum a ajuns în casa lui Zaheu când Tu ai intrat în ea.
Porunceşte îngerilor Tăi s-o păzească şi să alunge de la ea orice putere a celui rău. Şi dăruieşte-le tuturor celor ce locuiesc în ea harul de a fi plăcuţi Ţie prin fapte de laudă, astfel încât să merite, la timpul potrivit, să fie primiţi în locuinţa Ta cerească.
Te rugăm pentru acestea în Numele lui Isus Christos, Domnul nostru. Amin.
 
 
RUGĂCIUNE
REZERVATĂ PREOŢILOR

O, Dumnezeule Atotputernic şi Îndurător, Care, prin multele puteri pe care le-ai dăruit preoţilor Tăi, ai dăruit-o şi pe aceasta: ca tot ceea ce împlinesc cu vrednicie în Numele Tău, conform desăvârşitelor Tale învăţături, să aibă întemeiere ca şi cum ar fi împlinite de Tine; rugăm cu stăruinţă nemărginita Ta îndurare, ca locurile pe care tocmai le cercetăm, să fie cercetate de prezenţa Ta, locurile pe care le binecuvântăm să fie binecuvântate de Tine.
În orice loc intrăm, cu toată micimea noastră, pentru meritele sfinţilor Tăi, demonii să fugă şi să intre Îngerul Păcii.
Prin Christos, Domnul nostru. Amin.
Ascultă rugăciunea noastră, Sfinte Dumnezeule şi Tată Atotputernic; îndură-Te şi trimite din Cer pe îngerul Tău sfânt care să păzească, să ocrotească, să întărească şi să apere pe toţi locuitorii acestui loc.
Prin Christos, Domnul nostru. Amin.
Vino la noi, Doamne Dumnezeul nostru, păzeşte şi apără, cu ajutorul Tău veşnic, pe toţi cei care se încred în Mântuirea pe care ai obţinut-o prin Cruce.
Prin Christos, Domnul nostru. Amin.
O, Dumnezeule Atotputernic şi veşnic, Tu singur eşti prezent şi lucrezi peste tot cu puterea Ta, pentru că peste toate stăpâneşti. Ascultă cererea noastră: fii Tu ocrotitorul acestui loc, pentru ca nici o putere a celui rău să nu intervină, ci prin puterea Sfintei Tale Cruci şi prin harul Sfântului Duh în acest loc să se săvârşească o slujire curată în faţa Ochilor Tăi şi să rămână acea libertate pe care Tu ne-ai dăruit-o.
Prin Christos, Domnul nostru. Amin.
 
 
RUGĂCIUNE ÎMPOTRIVA FARMECELOR

Doamne miluieşte-ne! Doamne, Dumnezeul nostru, o, Împărat al veacurilor, Atotputernic şi Atotstăpânitor, Tu, Care le-ai făcut pe toate şi Care pe toate le prefaci doar cu voinţa Ta; Tu, Care în Babilon ai transformat în rouă flăcările cuptorului de şapte ori încins şi Care ai apărat şi salvat pe cei trei tineri sfinţi; Tu, Care eşti vindecătorul sufletelor noastre; Tu, Care eşti Mântuirea celor care Te cheamă; ne rugăm Ţie şi Te implorăm: nimiceşte, alungă şi pune pe fugă orice putere diabolică, orice prezenţă şi viclenie satanică, orice influenţă rea şi orice farmec sau deochi făcute de persoane răuvoitoare şi aruncate asupra slujitorului Tău … (numele).
Fă ca în locul pizmei şi al farmecelor să primească din belşug binefaceri, tărie, împlinire şi iubire. Tu, Doamne, iubitor de oameni, întinde Mâinile Tale atotputernice şi trimite Braţul Tău cel preaînalt şi puternic şi vino şi cercetează şi ajută acest chip şi asemănare a Ta, trimiţând peste ea Îngerul Păcii Tale, preaputernic apărător al sufletului şi trupului, care să îndepărteze şi să alunge orice putere rea, orice vrăji şi blesteme făcute de fiinţe depravate şi pizmaşe, şi astfel slujitorul Tău, care Te imploră, să-Ţi cânte cu recunoştinţă: „Domnul este ajutorul meu şi nu mă voi teme de ce-mi poate face omul”.
„Nu mă voi teme de rău, pentru că Tu eşti cu mine, Tu eşti Dumnezeul meu, Tăria mea, Domnul meu puternic, Domnul Păcii, Părintele veacului ce va să vie”.
Doamne Dumnezeul nostru, ai milă de chipul şi asemănarea Ta şi mântuieşte pe slujitorul Tău … (numele) de orice vătămare şi primejdie care vin din farmece şi protejează-l, aşezându-l deasupra oricărui rău; prin mijlocirea Preabinecuvântatei, Preasfintei şi Pururea Fecioarei Maria, Maica lui Dumnezeu şi Doamna noastră, şi cu ajutorul străluciţilor Arhangheli şi a tuturor Sfinţilor. Amin.


RUGĂCIUNE PENTRU VINDECAREA TRUPULUI

Doamne Isuse, Te ador şi Îţi mulţumesc pentru credinţa pe care mi-ai dăruit-o prin Botez.
Tu eşti Fiul lui Dumnezeu, Care S-a făcut om, Tu eşti Mesia Mântuitorul.
În ceasul acesta vreau să-ţi spun, asemenea lui Petru: „Nu este sub cer nici un alt nume, dat între oameni, în care trebuie să ne mântuim”.
Te primesc, Doamne Isuse, în inima mea şi în viaţa mea: vreau ca Tu să fii cu desăvârşire Unicul meu Domn. Iartă-mi păcatele precum ai iertat păcatele slăbănogului din Evanghelie. Curăţeşte-mă prin dumnezeiescul Tău Sânge.
Pun la Picioarele Tale suferinţa şi boala mea.
Vindecă-mă, Doamne, prin Puterea Rănilor Tale Preaslăvite, prin Crucea Ta, prin Preapreţiosul Tău Sânge.
Tu eşti Păstorul cel bun
şi eu sunt una din oiţele turmei Tale:
 ai milă de mine.
Tu eşti Isus Care ai spus:
„Cereţi şi vi se va da”.
Doamne, poporul din Galileea
îşi aducea bolnavii la Picioarele Tale
şi Tu îi vindecai.
Tu mereu eşti, Tu mereu ai aceeaşi putere. Eu am credinţa că Tu mă poţi vindeca pentru că şi faţă de mine ai aceeaşi milă pe care o aveai pentru bolnavii pe care îi întâlneai, pentru că Tu eşti Învierea şi Viaţa.
Mulţumesc, Isuse, pentru ceea ce vei face: primesc Voia Ta întru Iubirea faţă de mine.
Sunt încredinţat că îmi vei vădi Slava Ta. Înainte chiar de a cunoaşte cum vei făptui, Îţi mulţumesc şi Te preaslăvesc. Amin.
 
 
RUGĂCIUNE PENTRU VINDECAREA SUFLETULUI

Doamne, Isuse, Tu ai venit să vindeci inimile rănite şi necăjite: Te rog să vindeci rănile care tulbură inima mea.
Îndeosebi, Te rog să le vindeci pe acelea care sunt pricini de păcat.
Îţi cer să intri în viaţa mea, să mă vindeci de chinurile sufletului care m-au lovit din fragedă vârstă şi de acele răni pe care mi le-au provocat alţii în cursul vieţii.
Doamne, Isuse, Tu cunoşti necazurile mele, le pun pe toate în Inima Ta de Bun Păstor; Te rog, pentru acea mare rană deschisă în Inima Ta, să vindeci micile răni care sunt în inima mea.
Vindecă rănile amintirilor mele, pentru ca nimic din ceea ce mi s-a întâmplat să nu mă facă să recad în durere, în nelinişte şi îngrijorare, în frământare.
Vindecă, Doamne, toate acele răni care, în viaţa mea, au fost pricini şi rădăcini ale păcatelor. Vreau să-i iert pe toţi cei care m-au supărat; priveşte acele răni lăuntrice care mă împiedică să pot ierta.
Tu, care ai venit să vindeci inimile frânte, vindecă inima mea.
Vindecă, Doamne, acele răni din lăuntrul meu care sunt cauza unor boli trupeşti. Îţi ofer inima mea: primeşte-o, Doamne, curăţă-o şi dăruieşte-mi simţămintele Inimii Tale dumnezeieşti. Ajută-mă să fiu blând şi smerit.
Dăruieşte-mi, Doamne, vindecarea de durerea care mă asupreşte din cauza morţii fiinţelor dragi mie. Fă să pot redobândi pacea şi bucuria, încredinţat fiind că Tu eşti Învierea şi Viaţa.
Fă-mă un martor adevărat al Învierii Tale, al Triumfului Tău asupra păcatului şi al morţii, al Prezenţei Tale Vii în mijlocul nostru. Amin.
 
 
O, REGINA CERULUI

O, Preamărită Regină a Cerului şi Doamnă a îngerilor! Ţie, care ai primit de la Dumnezeu puterea şi menirea de a  zdrobi capul satanei, Îţi cerem cu umilinţă să ne trimiţi legiuni cereşti, pentru ca la porunca Ta să urmărească demonii, să-i gonească de peste tot, să le înăbuşe neruşinarea  şi să-i împingă înapoi în hăuri. Amin.
Sf. Pius al X-lea 


Rugăciunile sunt culese din cartea de rugăciuni de eliberare şi de vindecare MÂNTUIEŞTE-NE DE CEL RĂU, îngrijită de DON GABRIELE AMORTH.